Rolul unui organizator de nuntă în vremuri de pandemie

 

Zilele trecute am discutat cu Iulia Dranca de la Joy Moments, Wedding Planner & Designer, despre rolul unui organizator de nuntă în contextul dragostei în vremuri de pandemie.

Am aflat câteva lucruri interesante pe care vi le prezentăm în continuare.

Trăim vremuri interesante, deloc ușoare, cu aspect de noutate pentru toată lumea, atât pentru furnizorii din domeniul nunților, cât și pentru miri. S-a întâmplat în primăvara anului 2020, dar se poate întâmpla și în viitor. De aceea este important să ne sprijinim reciproc și, bineînțeles, să fim pregătiți să reacționăm.

Dacă nunta voastră este stabilită vara aceasta, vă recomandăm, oricât de greu v-ar fi, să luați în calcul amânarea datei nunții voastre. Nu este cazul să o anulați complet, ci doar să o mutați pentru o altă dată.

Bineînțeles, puteți lua în calcul și varianta restrângerii numărului de invitați, însă pentru lunile iunie și iulie 2020 acest lucru pare puțin probabil din cauza restricțiilor legale. De aceea, considerăm ca mutarea datei este cea mai bună opțiune pentru nunțile din iulie sau iulie, chiar și pentru august 2020.

În acest sens, un organizator de nuntă vă poate ajuta cu foarte multe aspecte, scutindu-vă de timp pierdut și efort inutil. Acesta se va ocupa pentru voi de:

  •  analizarea contractelor cu furnizorii contractați privind condițiile pentru mutarea datei / amânarea evenimentului / anularea evenimentului în caz de forță majoră sau imposibilitate de prezentare;
  •  intermedierea discuțiilor cu locația pentru a vedea datele disponibile și condițiile pentru mutarea datei. Este posibil ca nu toate datele dorite să fie disponibile și, prin urmare, trebuie avute în vedere atât nunțile de vineri sau duminică, cât și nunțile în extrasezon, iar în ultimă instanță chiar mutarea nunții în anul următor. Dacă mutarea datei nu este posibilă, atunci este bine să se ia în calcul negocierea prețului meniului sau reducerea numărului minim de invitați;
  •  intermedierea discuțiilor cu toți furnizorii contractați pentru a vedea disponibilitatea acestora în mutarea datei și condițiile acestora pentru mutarea datei. Este recomandat ca discuțiile să se poarte pentru 2-3 variante de date pentru a vedea care este data în care sunt disponibili cei mai mulți furnizori, astfel încât pierderile financiare să fie cât mai mici, întrucât este posibil ca nu toți furnizorii să fie disponibili la o data aleasă;
  •  negocierea cu locația aleasă asupra condițiilor pentru mutarea datei sau, în caz de imposibilitate a mutării datei, pentru reducerea numărului minim de persoane agreat sau prețului agreat;
  •  negocierea cu furnizorii aleși asupra condițiilor pentru mutarea datei sau, în caz de imposibilitate a mutării datei, pentru returnarea avansului plătit;
  •  pregătirea de acte adiționale pentru toate contractele semnate;
  •  intermedierea semnării tuturor actelor adiționale pentru mutarea datei, renegocierea condițiilor contractuale sau încetarea contractelor, dacă mutarea datei este imposibilă;
  •  research și discuții cu noi furnizori pentru noua dată stabilită, acolo unde furnizorii inițiali nu au putut sau nu au dorit mutarea datei;
  •  intermedierea refacerii invitațiilor de nuntă pentru data nouă și, eventual, modificarea programului nunții în funcție de noua dată. Este posibil ca la data nouă să se întunece mai devreme, caz în care programul să trebuiască sa fie ajustat în funcție de noile condiții;
  •  și, nu în ultimul rând, vă va acorda sfaturi și susținere în această perioadă dificilă.

Fiind o situație specială, de cele mai multe ori un organizator de nuntă se va ocupa de toate aceste aspecte fără costuri suplimentare pentru voi, cu atât mai mult dacă ați optat pentru un pachet de organizare integrală a nunții, întrucât este necesar să ne ajutăm reciproc și să sprijinim dragostea… în vremea pandemiei.

 

CRED CĂ O SĂ IȚI PLACĂ ȘI ASTA

Lasă un comentariu

Call Now Button